Wednesday 7 October 2009

Anak-anak Tahfiz Berpuasa Enam

Salam semua !

Alhamdulillah, hari ini sudah 3 hari warga MTAQSA menjalankan ibadah berpuasa sunat 6 dalam bulan syawal. Fadilatnya adalah kalau kita berpuasa sebulan dalam bulan Ramadhan di ikuti dengan berpuasa sunat 6 hari dalam bulan Syawal, kita akan dapat ganjaran pahala seolah-olah kita bepuasa sepanjang tahun! Kami melatih anak-anak Tahfiz berpuasa sunat 6, setiap tahun.

Apabila selesai berpuasa sunat 6, iaitu pada hari Sabtu ini, kami akan mengadakan Majlis Raya pada malam itu. Kami juga telah menjemput guru-guru dsn ibubapa bersama terutama yang tinggal di Shah Alam untuk bersama-sama meraikannya. Dengan ini, Mamalisa yang ingin membawa Alisa beraya ke rumah mak teh di jemput hadir pada malam itu. Makanan untuk majlis ini akan kami order sebahgiannya dari katerer dan signature dish kami akan kami sediakan. Insya-Allah. Sanak-saudara kalau terbaca blog ini dan belum dapat jemputan tetapi ingin menghadiri sila msej mak teh. ( Saja tak jemput semua orang sebab kami tak cadang buat besar-besaran ) Maafkan Daku ! Hehehe!

Sekian dahulu untuk hari ini, mak teh nak pergi ke pejabat sebuah majalah terkenal kerana mereka bercadang memuatkan sebuah rencana mengenai sekolah kami. Kalau anda berminat mengenai sekolah kami, anda boleh layari www.mtaqsa.com atau www.mtaqsa.net.

Terima kasih!

1 comment:

  1. Salam makteh... harap makteh serta anak2 sihat . Lama tak dengar khabar berita .

    ReplyDelete