Thursday 5 November 2009

Bacalah Majalah Asuh November 09

Assalamualaikum !

Alhamdulillah, ramailah juga orang bertanya mengenai sekolah kami. Ada sedikit iklan yang telah di muatkan dalam Majallah Asuh bulan November 09. Berikutan dari itu ramai pemanggil ingin tahu perihal sekolah kami.

Ada yang bertanyakan sekolah menengah ( MTAQSA ), ada juga yang bertanyakan sekolah rendah. Segala pertanyaan pemanggil kami jawablah. Lepas tu mereka akan datang sendiri bertemu kami. Kalau mereka berminat kami akan beri tarikh untuk temuduga. Selepas temuduga, sekiranya kami memberi tawaran, mereka di beri masa untuk berbincang dengan keluarga mereka samaada mereka betul serius hendak mengikuti program kami. Kemudian baru mereka boleh isikan borang pendaftaran.

Ada beberapa orang ingin membuat anak angkat anak-anak Tahfiz kami. Mereka menyuarakan hasrat mereka dan kami akan memberitahu ibubapa anak berkenaan. Sekiraya ibubapa berseuju bolehlah orang itu mengambil anak angkat itu. Selalunya ibubapa angkat akan memberi sumbangan sukarela kepada perbelanjaan anak itu.

Kepada adik-adik pengikut blog ini, kakak-kakak dan abang-abang sedang sibuk mengulang pelajaran. Makanan mereka seperti biasa adalah menu best, kegemaran mereka. Semalam mereka makan mee kuah bandung dan hari ini nasi goreng kampung untuk rehat jam 10.30. Untuk makan malam semalam udang cili dan daging beefstik. Menu hari ini rendang ayam dan telur.

Peperiksaan mereka akan bermula pada 15 Oktober dan tamat pada 3 Disember. Selepas itu akan di adakan lawatan sambil beljar ke Negeri lain.

Sekian dulu Wassalam !

No comments:

Post a Comment